Wednesday, September 1, 2010

Mul on samast hambast j2lle tykk 2ra. H6issa Mehhiko hambaarstid! Well done!

Eile olime Annamari ja Jussiga kaltsukas tool. No kohe yldseee ei viiitsinud tood teha. Seal meeldib mulle tool rohkem k2ia selle p2rast, et seal on teistega koos l6busam k2ia jne, aga kohvikus pean ma t2iesti yksinda istuma. Aga sellegi poolest meeldib mulle kohvikutoo rohkem, sest seal moodub toop2ev mitu-mitu korda kiiremini ja yleyldse on selline chill. Anyway, meil Jussiga oli ikka t6esti sellest toost kopp ees ja otsustasime North Parki t2navate peale vox populit tegema minna, sest Jussil oli kaamera ja mikrofon kaasas. Kysisime niisama San Diego kohta mingeid kysimusi ja sattusime ka yhe gei otsa, kes oli no niiiiii gei, et see oli midagi hullu. Mul ei j22nud muud yle kui ainult vaadata ja imestada. P2rast kysisime inimeste k2est, kas nad teavad, mis on Eesti ja... nad teadsid!! Ainult m6ni yksik inimene t6esti ei teadnud ja need olid ka sellised kodutute taolised inimesed. Yks akordionim2ngija pakkus v2lja, et Eesti on suveniir, aga ta ei osanud oma vastust p6hjendada. Kokkuv6ttes v6ib vist oelda, et ameeriklased polegi nii rumalad, v2hemalt mitte North Parkis. Igatahes, kuidagi suutsime oma toop2eva l6puni veeta ja siis tulid Jeff, Alana ja Dylan meile j2rgi, et koos sooma minna ja siis kinno, sest Jeffil olid tasuta piletid. Soime yhes puht ameerikalikus kohas, loomulikult tellisime Annamariga burgerid endale. Ma ei tea, millest need ameeriklased neid piffe seal valmistavad, aga need maitsevad jube kehvasti. Aga muidu v6ib oelda, et burgeriga v6is ysna rahule j22da. Kahju, et sellest midagi v2lja pole tulnud, kui ma Helile ytlesin, et ma ei kavatse mitte yhtegi burgerit USA-s syya. Haha. Aga film oli selline, et midagi nii veidrat polnud ma ammu vaatamas k2inud. Nime ei m2leta, aga seal oli mingi hiirte hull. Nagu mul tihtipeale kombeks on, siis j2in filmi l6pus j2lle magama. Vahepeal avasin silmad siis, kui kellelgi s6rm otsast raiuti, aga siis m6tlesin, et parem on vist edasi magada. Aeg-ajalt kuulsin l2bi une seda ka, kuidas Juss k6rval korrutas, kui "ridiculous" see film on. Jeff v6ttis kinno kaasa suure punase kotit2ie kraami ka, kust seest karastusjoogid, 6lu ja kommid v2lja tulid. P2rast veel kiitles mulle, kui hea diili ta tegi, sest kinos maksavad M&M kommid 4 dollarit + kopikad, aga tema sai need poest v2hem kui dollariga. Pole paha.

No comments:

Post a Comment