Wednesday, August 18, 2010

Madli juba kurtis, et mu blogipostitused on v2ga h6redaks j22nud- tema auks v6tan end nyyd kokku ja yritan midagi kirjutada. Igatahes, Madlit enam meiega ei ole. Saatsime ta eile rongi peale, kust ta LA-sse s6idab ja sealt edasi Bostoonia poole. Ei, tegu pole j2rjekordse loobujaga, vaid tema plaan oligi meist varem koju minna. Loomulikult tegime ka Madlile v22rilise 2rasaatmispeo- lausa 2 korda, sest alguses pidi Madli esmasp2val 2ra minema, aga umbes paar tundi enne seda, kui Madli 2ra pidi hakkama minema, tuli v2lja, et lennuk l2heb alles kolmap2va oosel ja et ta saab veel yhe p2va SD-s olla. Pyhap2eval s6ime kogu perega koos Rock Cafe-s ja sattusin j2rjekordselt yhe v2ga halva USA burgeri otsa. No pole hullu, tuju tegi paremaks asjaolu, et kelner teadis veel Eestlasi, kes SD-s on. Kelner kysis meilt, kas me midagi juua soovime ja no tagasihoidlikud v6i uimased nagu me oleme, j2ime seal midagi molutama ja Jeff ytleb: "Estonians are slow." ja kelner ytleb: "Ou what, Estonians?" ja nii tuligi v2lja, et ta on s6ber yhtede teiste tsikkidega, kes ka sel suvel StudentTouriga SD-sse tulid. Esmasp2eval oli pidu kodus. Hommikul oli h22l karaoke laulmisest veits 2ra ja kyynarnukk on siiani lilla ja kogu k2si teeb haiget, kui seda liigutada, sest tegime Jeffi ja Jussiga k2esurumisv6istlust. Jeff: "Ou shit, Tiina, you're strong!" K2esurumine polnud eriti hea m6te, sest nyyd olen poolvigane ja prillid on ka k6verad, aga ma ei tea, kuidas see juhtus. Ei, ma polnud m2llaris ega midagi, aga no ma olen juba p2ris harjunud, et minuga siin igast asju juhtub- k6ige pealt iga riigipiiri peal mingi jura, siis arvuti, telefon, hambad, k2si ja prillid.
T2nane ilm on nii palav, et ma ei taha ette kujutada, mis teil seal Eestis vahepeal oli. T2na vurasin rattaga toole. Varemalt ma veidi kartsin suure tee peal rattaga s6ita, aga see polnudki nii hull ja kohale j6udsin poole tunniga. Suur osa teest oli m2est alla s6it, mis omakorda t2hendab seda, et kojus6it on m2est yles (doup). Tool on igav nagu ikka- kolmas tund siin ja seniajani on olnud 3 klienti. Ega vist keegi v2ga v2ljas k2ia ei taha ka, kui nii palav on. Yks tumedanahaline noormees k2is ka siin ennem. Tormas fotokaameraga sisse ja teatas, et tema hakkab google jaoks pilte tegema. Ta eriti jutukas ei olnud ka, nii et midagi rohkemat ma temalt eriti teada ei saanud. Kui ma ka pildile j2in, siis 2kki olen varsti google mapsis v6i kuskil. Jess.
Tegelikult ma olen ysna kindel, et mul oleks veel yht-teist kirjutada, aga mul l2hevad k6ik asjad meelest 2ra alati, kahjuks.

1 comment: