Friday, August 27, 2010

Täna tööl astus kohvikusse sisse üks noormees oma pruudiga, kes tellisid endale liha. See oli selline huvitav tellimus, sest me üldiselt tooraineid ei müü seal, aga päris lõbus oli taldrikul kahte lihakäntsakat serveerida. Mõlemad veel kinnitasid, et nad ei ole uimastite mõju all. Ja siis oli veel üks tüüp, kes teadis lausa kus Eesti asub ja mis Eesti lipuvärvid on. That was pretty amazing. Aga loomulikult polnud tegu ameeriklasega, sest nemad ei tea välismaailmast midagi. Tegu oli hoopiski Tšiilist pärit noormehega. Ja üks vanamees ütles, et mul on "sweet accent". Heh, spänks vana. Täna oli üleüldse päris mõnus tööpäev. Tipiga tegin ka rekordi- sain lausa 14 dollarit. See teeb selle päeva tasa, kui ma mingi 60 senti sain. Jen (minu boss) hilines tunnikese, nii et sain ühe lisatunnigi kirja. Kahjuks lägastasin kohvikuesise parkla ja kohvikupõranda jäätist täis, kui jäätisetünni Jeni autost sisse vedasin. See kurivaim oli autos sulama hakanud ja kõik tilkus maha. Oleks ju võinud mingi kasti võtta vms, aga no eiiiii. Üsna piinlik oli, aga no ma koristasin ruttu ära.

Ja siiis eile käisime veepargis. Sitaks lahe oli. Saime endale eratelgi tänu jooga-hindudele (Alefil on mingid kahtlased tuttavad), kellega koos seal chillisime.



Väike söpapilt ka vahepeal. Seal meie taga on üks eriiitiiii vingeee ride.



Siin on siis Juss juustufriikatega, mis juba mõne aja pärast minu püksis olid, sest meie Jussil on sellised imelikud naljad. Loomulikult Annamari filmis ka seda. Aga no pole hullu, ma olen juba harjunud selliste asjadega, sest ükskord Rock Cafe-s burkse süües pani Juss mulle sinepit näkku ja LOOMULIKULT Annamari tegi pilti. Ohvri elu on raske. Peale selle pani Juss minust mingeid naked pilte oma blogisse üles, kus ma friikaid õgin ja sprite-i peale rüüpan. No tuhat tänu :D Ma tunnen ennast nagu see paks neeger seal pildil, mis mu blogi illustreerib.

1 comment: