Monday, August 2, 2010

Üleeile käisime all ages klubis, sest noh, mujale meie kui alaealised sisse ei saa. Aga see klubi oli aaaweesooome. Mängis mingi live bänd ska muusikaga ja publiku keskel oli ring, mida mööda kõik jooksid/tantsisid/tõuklesid ja looomulikult liitusime sellega ka meie. No see oli sitaks äge, aga mulle jäi nii arusaamatuks, miks kõik nii vägivaldselt seal tantsisid. Pidevalt mõni suur jõmm lendas mulle külje pealt sisse. Pärast sain Alefilt teada, et selle tantsu või mis iganes asja mõte ongi inimesi lömastada ja et nt Brasiilias on ikka suht hull see värk.

Eile käisime kõrbes ja see oli niii ääägggeeeee. Kui kunagi saab, siis panen feisbukki pilte ka üles.

Täna olin tööl kolm tundi, sest Aaron lendas järsku sektorisse ja teatas, et tal kästi seal 11-ks kohal olla. No tere talv. Mina pean pool 7 üles ärkama, et ma saaks tööl kolm tundi olla, kolme klienti teenindada ja teenida kõigest 2 dollarit tippi. No see ei lähe mitte. No mis seal's ikka, otsustasin kõrvalt kohvikust kohvi osta ja jalutasin Seaworldi, et bussi peale hüpata ja downtowni sõita. Chillisin seal veits ringi ja siis jalutasin North Parki poodi, kus teised tööl olid. Jeff ei suutnud uskuda, et ma sinna downtownist jala tulin, aga ma tõesti tegin seda (ameeriklased ei ole siin eriti jalamehed). Tegin seal veits tööd ja siis saime koju. Õhtusöök oli nii usa kui vähegi võimalik- pizza ja õlu kõrvale. Pärast seda veel mingi jama biitlite muusikali film (+õlu), mida teised praegu vaatavad. Ma olen natuke mures selle ameerikastumise pärast. Juss nt riietub juba täpselt sama moodi nagu Luke "Gilmore'i tüdrukutest" ja kui ma täna temaga eesti keeles rääkisin, siis tema vastas mulle inglise keeles.

1 comment:

  1. naltsi tõsteti jälle Linda käega ette, spasibjonx

    ReplyDelete