Wednesday, August 11, 2010

Tervist!
Olen praegu tool ja Catherine tegi hea avastuse- sellel arvutil siin on ka internet ning jagas oma avastust ka minuga, et ma siia yksi igavusse 2ra ei sureks, kui yhtegi klienti pole. Telekast tuleb vana hea Ivete, keda ma siin juba mitmendat p2eva kuulanud olen ja temaga koos myrisevad kaasa moned kylmutid ja puhurid. Olen olnud siin juba 2,45 tundi, aga siiamaani on olnud 3 klienti. Noh, Alef oli ka, aga tema ei loe. Panin just yhe California turkey pintslisse ja nyyd on p2ris hea olla. Tegelikult peaksin praegu v2ljas kana grillima, aga see grill ei allu mu tahtmisele ja no mul suva. Ja tegelikult peaksin praegu ka lihaloikurit puhastama, aga ma kardan seda masinat, sest see voib n2pud otsast 2ra tykeldada. Klaveri m2ngimisega oleks siis asi yhel pool (mitte et ma seda yldse enam v2ga teeks).
Aga mul on h2id uudiseid ka- mu arvuti on lopuks ometi t2ielikult tookorras. Viisin selle parandusse ja sain paranduse 3 korda odavamalt, sest h2rra parandaja on Alefi mingi sober. Kuid mis k6ige t2thsam- mulle pandi ka Photoshopi viimane v2ljalase, jei. Aga mu arvutiga oli muidu selline lugu, et seal oli mingi paartuhat viirust ja m6nisada trooja hobust ja mingeid usse(?) t2is. Mulle muidu 2hmaselt midagi meenub ja ka Annamari ytles seda, et Peeter oli k2skinud viimati viiruset6rje peale panna, kui ta mu arvutit parandas, aga no vist l2ks meelest 2ra veits.
Viimased kolm ood ma millegi p2rast eriti magada pole saanud. Ohtuti olen jube v2sinud ja seetottu olen iga filmi ajal magama j22nud, mida koik koos vaadanud oleme ja muidugi olen ka muud koosistumised sona otseses mottes maha maganud. I miss all the fun :( Yleeile voi millalgi 2rkasin oma bossi voodis ja et mitte rovedat muljet j2tta, siis pean mainima, et bossi ennast polnud ja teist bossi ka mitte, sest nad on kuskil teises osariigis Alana ema kylastamas. Head voimalust tuli ju 2ra kasutada ja sain yle pika aja normaalses voodis magada. Kahjuks seda 6nne pikalt ei j2tkunud, sest j2rgmisel p2eval tuli Alana s6brants oma imearmsa lapsega ja pidime Jussiga selle voodi neile loovutama. No pole hullu, meie stuudio ei olegi enam nii hull kui ta alguses tundus ja meil on nyyd puhur ka.
Eile k2isime Mehhiko piiri 22res yhes outletis ja tuleb tunnistada, et ma olen kogu selles outletinduses v2ga pettunud, sest ma ei leidsin sealt endale ainult yhe asja ja need hinnad ei tundunud ka just mingid megaodavad. Juba Annamariga arutasime, et ilmselt me oleme lihtsalt 2ra unustanud, kui kallid asjad Eestis on. Yleyldse olen selle eluga siin juba nii 2ra harjunud, et Eestisse v2ga tagasi ei kipu. Paar esimest kuud olid ysna rasked, sest meil polnud tookohti ja elukohav2rk oli ka selline kahtlane, aga nyyd on olukord selline hea stabiilne pluss meid soidutatakse siin ringi kogu aeg kui ainult tahame. Kui ma vahepeal toesti v2ga igatsesin Eestit, siis nyyd ma oleks juba valmis siin natuke pikemat aega olema, kuigi ega mul septembris Eestisse tagasi minemise vastu ka midagi pole.
Shallala, ikka veel mitte yhtegi klienti, ainult 2 tsikki, kes kohvi tulid n6udma, aga me ei myy kohvi. H22h22.

No comments:

Post a Comment