Saturday, June 26, 2010

Eile saabus San Diegosse kaks uut eestlast. Selle puhul võtsime ette väikse tripi Nuki-Triinu-Tony-Joonase poole, kuhu nad elama läksid. Tahtsime uustulnukad üle vaadata, aga kui meie kohale jõudsime, siis tulnukad juba magasid. No mis seal ikka, rääkisime veits teistega juttu ja hakkasime kodu poole tagasi liikuma. Enne koduteele asumist ostsime endale burksieined ka. See oli mu teine burger siin USA-s ja peab tõdema, et see teine polnud karvavõrdki parem kui see esimene. Peab ikka oma vanade liistude juurde jääma ja hiinakast toitu ostma... või siis burritot. Mmmmm. EIle mingid Jussi skeidisöpad ütlesid, et me oleme hullud, kui tahame Mehhikosse minna, sest seal pidi ikka mingi eriti kole olukord olema, aga no kõik nagunii peavad meid hulludeks eestlasteks, kes USA-sse tulid. Eile käisin tööd jälle otsimas ja mingi kolmest kohast küsiti mult, kas ma olen venelane. No tere talv, selle peale ikka annab tulla. Muidu kui seal kesklinna piirkonnas käia, siis seal ikka alati juhtub midagi huvitavat või näed mingeid huvitavaid inimesi. Peale selle, et negrudel on mingi värk heledanahaliste ja blondidega, on neil mingi fetish ka prillidega. Ehk siis ma olen endale kõik need "halvad" asjad saanud.

Täna on laupäev, seega puhkepäev. Juss rääkis juba päris ammu, et täna esineb rannas Red hot chilli peppers, aga eile tuli välja, et see on hoopiski Red NOT chilli peppers. No tunduski kuidagi kahtlane, et nad hommikul kell 11 esinevad ja veel tasutagi.

Eile tegime Annamariga fotoshooti, sest ma olen talle ühe sünnipäevakingi võlgu. Temast saaks päris hea emo.

Tunnen enda arvutist puudust. Olen sunnitud raamatuid lugema samal ajal kui teised häkivad oma läpakates. Ega mul lugemise vastu midagi ei olegi, aga mul on ainult 2 raamatut kaasad- mõlemat olen juba varem lugenud ja ühe lugesin lennukis läbi ja ega see teinegi kaua vastu pea. Peab vist mõtlema mingeid uusi tegevusi välja.

3 comments:

  1. Oeh Tiina! Vähemalt teised oskavad su võlusid hinnata :D

    ReplyDelete
  2. Ma usun, et kui sa viitsiksid kohalikus delli poes asja ajada, peaksid arvuti garantiikorras korda ka saama.

    ReplyDelete
  3. :D no ma loodan, et sa saad oma läpaka korda ja et töö kohapealt ka näkka varsti :)

    ReplyDelete