Thursday, June 17, 2010

Kallid inimesed,

Mu arvuti ütles üles eile!!! Annamari tegi minu arvutist Facbookis mingi miljon testi, kes teda salaja armastavad ja kes temaga suudelda tahavad jne jne, aga mu arvuti lihtsalt ei pidanud sellele jaburdusele enam vastu ja nüüd näitab ta ainult sinist pilti. Isegi meie oma pere IT-Pets ei osanud sellega midagi peale hakata. Nüüd on mu Dellike kasutuskõlblik ainult kohvitassialusena (kuna lauda meil pole). No kurat, mu arvuti ei pidanud vastu isegi mitte aastat :D Päris nõrk.

Aga no muidu on chill. Täna hommikul sõime rõdul pannkooki vaarikamoosiga, jõime kohvi ja nautisime palmidega vaadet. Kahju ainult, et poolt seda vaadet rikub ära üks majakolakas meie rõdu nina all. Täna käisime kõik tööd otsima, keegi midagi ei leidnud. Ainult Jussile helistati ühest burksikohast ja kutsuti tööintervjuule. Täna oli päris kuum ilm, mul on päris korralik parmupäevitus ka. Randa päevitama pole veel jõudnud ja enne ei tahaks ka minna kui tööd pole leidnud.

Olen selle USA eluga juba täitsa ära harjunud. Selline tunne on, nagu oleks siin juba 2 kuud elanud, kuigi läheb alles teine nädal. Aga jah, rahad on meil kõigil otsas ja kõik on kõigile võlgu. Kui kesklinna satume, siis olme ikka ühes hiinakas söömas käinud, mis muidu näeb selline täiega rotikas välja, aga toit on ülihea ja võrreldes teiste kohtadega väga odav ka. Kui ikka seal söömas on ära käidud, siis see on küll garanteeritud, et järgmisteks tundideks on toidumure lahendatud, aga no õhtuti läheb ikka kõht tühjaks ja siis kugistan Eestist kaasa võetud kiirnuudleid alla. Pole just parim variant, aga vaesel ajal käib kah. Avastasin, et ma pole ühtegi piltigi siin USA-s oldud ajast üles pannud. Eks see ole selle süü, et pidin USA-sse tulles suure ohverduse tegema ja jätsin kaamera maha, kuna käsipagas läks liiga raskeks ja pidevalt mõtlesin, et peaks teistelt tehtud pilte küsima, aga no nüüd mul pole enam arvutit... üsna niru seis on. Praegugi rotin Madli Mäkki (tänks Madli). Et jah, praeguseks siis kõik... Aga tegelikult ma ei saa aru, mis värk on, sest oma teist blogi on mul palju huvitavam kirjutada, aga see siin on üsna tüütu.

3 comments:

  1. ja mis su teise blogi aadress on siis :D?

    ReplyDelete
  2. Tints, mulle ikka tundub, et sul seal on kõik asjad pahasti aj sa peaksid hea tütar olema ja isa sõna kuulama. Ehk siis põllule kobima:D

    AGA ma pakun ka lihtsama elu variandi välja. MINE RANDA PÄEVITAMA! Usu mind, küll mõni gängsta-mehhiklane vms su sealt üles korjab ja rikkalikku elu pakub!. Kõlab hästi?:P

    Ja muide, mis tüütu. Vana lojus selline! Tahad mulle pikki kirju kirjutama hakata?:D

    ReplyDelete
  3. Mulle just meenus, et kui ma Rootsis elasin, siis mu läpakas tegi sama asja... ehk siis et läks siniseks. Mulle tundub, et 'väljamaa' kliima ei sobi Eestist ostetud läpakatele!? :)

    ReplyDelete