Tuesday, June 8, 2010

Nii, alles nüüd sain internetti, et oma edasistest seiklustest teada anda. Jõudsime Madriidi küll, aga New Yorki lennuki peale siiski ei jõudnud. Jällegi saime tasuta toa 4-tärnilises hotellis ja söögid sai ka kauba peale. Rootsis tühjendasime minibaari päris usinalt, aga Madriidis piirdusime mõne purgi karastusjoogiga. NY-s enne maandumist tiirutasime veel mõnda aega lennujaama kohal, sest maandumisrada oli täis vms. Päris hea adrenaliinilaksu sai, sest lennuk tegi õhuaukude pärast päris head ameerikamägede sõitu. Annamari kohver oli alguses kadunud, aga Juss leidis selle "kogemata" üles. Kohver oli lahti muugitud ja kõik läbi otsitud, aga midagi õnneks vist ära ei olnud võetud. Esialgsete plaanide kohaselt pidime New Yorgis olema vähemalt poolteist päeva, niimoodi et üks päev oleks läinud NYC avastamisele, aga nüüd olid need plaanid katki. Meid pidi üks tüüp couchsurfingust NY lennujaamas vastu võtma, aga kuna meil üks päev ära kadus, siis mõtlesime, et võtame parem Manhattanil hostelis toa, et natukenegi rohkem linna näha. Madriidi lennujaamast lahkudes oli passikontrollil päris tugev kahtlus, kas minu passipildil ja viisapildil ikka sama inimene on. Nats aega pidas seal omaette aru ja lõpuks lasi mind ikka läbi. NY lennujaamas võttis meid peale üks gängsterist isehakanud taksojuht, kellel peas ülisuur arm ilutses. Sõit hostelisse oli päris hea- tümm mängis, auto oli mugav ja vaade linnatuledes Manhattanile oli super. Autost välja astudes võttis meid vastu mingi kalalöga, mis tee peal laiali oli ja muidugi ka sellega kaasas käiv hais. Avastasime, et olime endale toa hankinud Chinatowni. See oli ainuke hostel, kus vabu tube oli enam-vähem normaalse hinnaga ja me olime üsna õnnelikud, et just sinna kanti sattusime, sest see oli ikka ülivägev koht. Kõndisime veel õhtul Chinatownis ringi ja no kõik oli täpselt nii nagu kuskil USA filmides. Järgmisel hommikul vaatasime veits mujal Manhattanil ka ringi, aga eriti palju ei jõudnudki ringi käia, sest kella 12 paiku pidime juba lennujaama hakkama liikuma. Time squarel sai ikka ära käidud ja üleüldist Manhattani linnapilti sai ka piisavalt näha. Noh jälle ütleks nii et kõik oli nagu kuskil filmis :D Sellist suurlinna elu ikka naljalt kuskil mujal ei näe. Inimesed olid ka hästi sõbralikud. Tulid lausa ise pidevalt abi pakkuma, kui nägid, et me linnakaardiga jännis olime. Peagi ootas meid ees siselend San Diegosse. Lennuk oli üsna ebamugav ja süüa ka ei antud. Pärast 5,5 tundi jõudsime kohale ka ja vastu võttis meid üks paarike couhsurfingust, kes on väga-väga toredad ja kelle juures me nüüd kuskil 10.juunini olla saame. Loodetavasti selleks ajaks oleme korteri leidnud ja siis saab ka tööd hakata otsima. Pole veel San Diegos ringi liikuda jõudnud, aga ilmas oleme küll üsna pettunud. Jahe on ja päikest ka pole :S Selleks nädalaks eriti paremat ilma ei luba ka. Siinkohal oleks küll üks paar pikki pükse ära kulunud, mida ma muidugi kaasa ei võtnud, arvates et siin neid vaja ei lähe. Loodetavasti see ilmavärk läheb siin ikka peagi paremaks.

Sõit USA-sse kestis kokku ~20 tundi. Õhkutõusud ja maandumised olid päris head, aga muu sõit ikka üsna väsitav. Õnneks niipea enam lennukiga sõitma ei pea.

1. :D
    nii et teil on sama ilm, mis Eestiski, so sad XD
    hea et ikka kohale jõudsite :D !

2. Nagu näha, võib filme ikka uskuda. China townist oleks aint Japan town ägedam olnud:P

Väga äge, et te just couch surferitena sinna läksite, me Avega ka ju mõtleme sellele:P

Ja mis lennukitesse puutub, siis nõustun, asi võiks käia nii, et tõused õhku, sis lennuk kidagi liigub ajas ja siis maandud. See vahepealne munemine mulle ei sobi :D Seepärast on hea, et üle 4 tunni pole lennanud:D Loodetavasti sa ikka oled käimisvõimeline peale pikka persetamist:D