Tuesday, June 29, 2010

Käisime täna Annamariga ühes pizzakohas ja kui me parasjagu üliiimaitsvat ja üliiisuuurt pizzat õgisime, tantsis samal ajal akna taga üks väga kahtlases mustas riietuses persoon oma walkmaniga. Oli raske aru saada, kas tegu oli naise või mehega, aga see oli küll hästi aru saada, et tal midagi seal üleval korrast ära oli. See oli lihtsalt niiii veider olukord, kuidas meie üritasime rahulikult oma pizzat süüa ja akna taga tantsib mingi veidrik ja ära ka ei lähe. Enne teda oli veel üks vanamees, kes aknast sisse vahtis ja läbi klaasi mulle midagi mu tedretäppide kohta karjus. See on lihtsalt täiesti hämmastav kui palju igast veidrikke USA-s on, aga see tegelikult just lahe ongi.

Täna oleksin endale peaaegu töö saanud, aga takistuseks sai see, et mul ei ole autot, et hommikusse vahetusse tööle asuda ja kell pool kuus kohviku uksed avada. Muidu selle kohviku omanik oli supertore ja süstis mulle veits positiivset energiat edasisteks tööotsinguteks. Täna priiskasin veits ja ostsin endale supermõnusad kõrvaklapid ühe superlaheda müüja käest.

Olen kuulnud, et praegu Eestis ilusad ilmad, aga meil siin enne järgmist nädalat vist päiksepaistelist ilma ei lubata. See on tegelikult väga hea, sest siis pole vähemalt kiusatust randa minna töö otsimise asemel. No homme olen ma igal juhul valmis tööd saama :)

No comments:

Post a Comment