Thursday, June 24, 2010

Jep, jaanid peetud ja politsei eest ära põgenetud jne. Nagu mu blogi pealkirigi ütleb, siis olen ma siin USA-s jälle alaealine ja alkoholi peab salaja manustama. Eile sai natuke rummi võetud kodus ja pärast läksime randa, pikutasime murul ja rääkisime juttu, aga kui politseiauto järsku muru peale sõitis ja meie poole tulema hakkas, siis mingi karvane hüüdis kuskilt "RUUUUN, RUUUUN!!!!!!!" ja meil läks paanika lahti. Pistsime kõik jooksu ja hargnesime kaheks. Redutasime kõik peidus, kuni õhk oli puhas. No tegelikult poleks pidanud me ära jooksma, aga no eks me oleme siin sellised toored veel et ei tea täpselt kuidas asjad käivad. See karvane ilmselt tegelikult hüüdis hoopiski oma semule, et ta ära jookseks, sest nad ajasid seal muruplatsi peal mingit kahtlast värki. Üldiselt politsei välismaalasi eriti ei tülita kui just keegi ei laaberda kuskil tänava peal.

Muudest asjadest nii palju, et tööd pole ikka veel ja valged püksid on siiani jalas. Linnud siin USA-s ka laulda ei oska. Nende laul kõlab nii nagu kümme inimest peseks ajalehega akent (teate küll seda vastikut kriuksuvat häält, mis vahel tekib kui ajalehega akent või peeglit vms nühkida). Kõige rohkem armastavad nad "laulda" hommikuti ja ajavad mind sellega pidevalt ülesse, aga no inimene harjub kõigega eksole.

Aga no üldiselt soovitan siiski teil Annamari blogi lugeda, sest ta veits agaram kirjutaja kui mina. Mul pole ju enda arvutit ka enam :(

1 comment:

  1. Ma just lugesin su blog ja see pilt ajas kohutava burksi isu peale:D

    ReplyDelete