Sunday, July 18, 2010

Mis on vahepeal toimunud?

- Reedel õhtul tulid meie juurde extreme campi liikmed Nuki ja Triin pesu pesema (nagu ikka). Meil oli plaan Jorge juurde peole minna. Kuna Nuki polnud 1,5 kuud kuskil peol käinud, siis läks ta meie peost suht ähmi täis ja tegi ettepaneku, et ta võiks meiega kaasa tulla. Loomulikult olime sellega nõus ja Jorge tuli meile oma ägeda autoga järgi.



Viskasime Triinu koju ja ise läksime Pacific Beachile. Päris äge pidu oli. Nuki oli kogu asjast nii sillas, et pingutas veidi alkoholiga üle ja kustus varsti ära. Meie Annamariga saime aga vahepeal coin laundrys vaipa pesta, sest Nukil juhtus vaibaga väike õnnetus. No see oli siis meie esimene pesumaja kogemus. Aga jaa, pidu oli hea ja pidasime vapralt kella seitsmeni hommikul välja.



Siin me oleme hommikul kell pool 8 või nii kodu poole minemas.


- Peeter lahkus täna öösel San Diegost. Passisime kella viieni üleval, et teda ära saata. Ega see üleval olemine väga raske pole, sest viimasel ajal unerežiim on nagunii veits pekkis.

- Täna kolisime Ocean Beachilt välja. Oleme nüüd Pacificul Kiti juures mõnda aega, kuni uue elamise leiame. Pacific Beachi rand on niiii ilus ja niiii äge, mõnusam kui OB. Täna juba kurtsin Annamarile ja Madlile ning kurdan teilegi, et ma kardan, et kui ma Eestisse tagasi tulen, siis ei suuda ma enam kunagi mitte millestki vaimustuda, sest siin USA-s on ikka igast asju nähtud, et ma ei jaksa igast veidruste peale enam imestadagi. Nt täna käisime ühes poes, mis olin niiiii suur ja kus oli niiiii palju asju ja toidukogused olid niiiii suured. No ega siin ikka toiduga ei koonerdata ja kui te näete septembris Eestis ühte prillidega palli ringi veeremas, siis ärge kartke, sest see olen mina.

- Aaaaand that's it for now.

2 comments:

  1. Ma luban, et ei ehmu vaid lehvitan sõbralikult ja tulen juttu rääkima!:)

    ReplyDelete
  2. Tuus sõiduk teil. Ma nÜÜd lugesin natuke tagantjärgi sinu blogi ja tundub, et teil on seal vinge kui rahaasjad välja arvata :D Millal tagasi? Ja rohkem pilte paluks! :)

    ReplyDelete