Wednesday, July 14, 2010

Okei viimasel paaril päeval pole asjad eriti hästi sujunud. Kaur läheb homme ära ja kuna tööd pole, siis 18. juuli lahkub ka Pets meie seast. Oleme praegu päris heas pasas, sest peame praegusest korterist välja kolima ja meil ei ole uut kohta. 18.juulini vist saame siin olla. "Vanaisa" on ka ilge tropp, laiutab siin ainult käsi, kui fun ja cool ocean beach on ja et tema meelest me ei peaks üldse nurisema, kuna see korter nii "odav" on. Töö asjaga on nii, et päris tööpäevi pole mul veel olnud, siiani olen ainult paaril korral "treenimas" käinud, varsti saab võib-olla tööle ka. No tegelikult eks aeg näitab, mis siin üldse edasi saab. Kui veel täna hommikul oli mul meel päris must, siis nüüd on see kuidagi teistmoodi. Pigem on see põnevus, sest ma tean, et me tuleme sellest välja. Küsimus on ainult selles, et kuidas, aga eks ka see küsimus saab peagi vastuse. Ma arvan, et sügisel tagasi tulles saan ma kogu sellele suvele järgi vaadata kui heale elukogemusele. Meil on küll hetkel raskusi, aga elu ei peagi kerge olema. Kui oleks, siis poleks ka nii huvitav.

1 comment: