Tuesday, July 6, 2010

Mõni päev tagasi käisin Mehhiko restoranis hommikusööki söömas. Tellisin endale sandwichi ja lauda toodi mulle hiigelsandwich. No kugistasin selle alla ja olin pärast seda 3 kilo raskem. Maksin söögi eest kaardiga, kelner läks sellega kuskile taharuumidesse ja tuli peagi tagasi, kaart peos.
Kelner mehhiko aktsendiga: "Excuse me, miss, what is your name?"
Mina: "Tiina"
Kelner: "I'm sorry, Tiina, but this card isn't working"
Mina: "Eeeee... Ok maybe I can try another one then..."
Kelner: "Hõ-hõ-hõ, I was kidding"
Mina: "Eeeee... Okay... ha....ha...."

Et siis sellised naljatilgad siin restoranides töötavadki. Aga kui kedagi huvitab, siis töö koha pealt on kõik sama, mis ennegi- mida pole, seda pole. AGA, see ei tähenda seda, et meil lõbus ei oleks. 4. juuli oli päris huvitav... ja 3. ka- tasuta süüa-juua on päris hüva. No eile polnud eriti huvitav, sest kõik passisid arvutites ja mul polnud muud teha kui sõna otseses mõttes lakke vahtida. Käisin õhtul jalutamas ka ja istusin kuskil puu otsas, aga üksi pimedas jalutada pole siin eriti mõnus. No üldiselt ütleks ma endiselt, et lugege annamari ja madli blogisid, sest nad võtavad asja ikka päris tõsiselt... Panen kõikide blogide lingid siia üles.

No comments:

Post a Comment