Thursday, July 29, 2010

Teate, ma olen niiiiiiii väsinud. Tulin just töölt ja ma pidin töö kätte peaaegu ära surema. Tavaliselt on see selline vaikne kohvik, kus harva mõni inimene käib, aga täna oli kogu aeg midagi teha. Ühel hetkel tuli sisse kamp inimesi, kes tahtsid 6 sandwichi ja samal ajal oli mul väljas grilli peal kana, mida ma valvama pidin ja samal ajal veel lonkis seal ringi mingi prükkar, keda ma ka jälgima pidin, et ta midaig ära ei varastaks ja peale kauba nõudis ta vett ka veel. Siis käis sealt läbi veel mingi tüdruk, kes midagi Jumalast jahvatas ja sellest, et inimesed ei tohiks karta, et nad põrgusse lähevad, sest Jumal ei taha inimesi karistada!! Aa ja kassaaparaat läks ka katki vahepeal. Awesome. Eelmine kord telliti mult quesadillat, aga ma ei osanud seda teha ja ütlesin kliendile, et kas ta ei tahaks midagi muud tellida, sest meil on koostisosad otsa saanud. No ta ei tahtnud midagi muud ja läks ära. Eile õhtul googeldasin veits ja uurisin välja, kuidas quesadillat tehakse. Täna telliti mult jälle seda. No tegin siis valmis ja ise olin lõpptulemuse üle päris uhke, aga kliendile vist ei meeldinud mu roog, sest ta jättis mingi songitud quesadilla laua peale vedelema. Päris piinlik oli. Ja kui ma kohvikut sulgesin (tund aega hiljem kui oleks pidanud, sest varem lihtsalt ei jõudnud), siis sain ma võõralt numbrilt kõne, kust mult telliti juustuga quesadillat. Alguses olin ma et wtf nagu, kuidas kliendid mu numbrit teavad, aga siis tabasin ära, et see on Jeff, kes mulle järgi oli tulnud. Eile just rääkisin talle seda quesadilla lugu ja ta kasutas seda lugu päris hästi ära. No Jeff on igatahes see tüüp, kelle juures me elame ja kelle juures kaltsukas me tööl käime. Aga ma nüüd lõpetan, Lindal on käsi väsinud jälle.

1 comment: