Saturday, July 10, 2010

Nii-nii, mõtlesin, et peaks endast veidi teada andma. Ma sain endale töö, vist. Päris kindel veel asi pole, aga sinna poole kisub küll. Töökohaks on siis üks väike kohvik Pacific Beachil (mitte küll päris rannas, aga seal piirkonnas). Pean seal tellimusi vastu võtma, SÜÜA TEGEMA, laudu koristama, kraami lauda viima jne. Eks ma seal luiskasin neile, et jään terveks aastaks USA-sse ja olen varem 2 aastat kohvikus töötanud jne. Kui ma midagi ei oska või aru ei saa, siis ma saan öelda, et Eestis on absoluutselt KÕIK teist moodi. Seda lauset juba kasutasin siis, kui mulle kassaaparaati näidati. Üks probleemsemaid kohti on muidugi see söögi tegemine, sest paljud teist juba võib-olla teavad, et köögitoimkond on mu üks nõrgimaid külgi, aga no burritode, sandwichide, smoothide jms kraami tegemine pole õnneks väga küpsetamine. Tegin bossile juba oma esimese sandwichi ka, boss ütles "very good" (jesss). Aga no töötunde on mul vähe ja palka saab ka vähe, nii et ma pean kindlalt teise töö juurde otsima.
Petsil on ka vist mingi töö soolas ja Annamaril oli ka korraks vahepeal, aga no see on juba omaette teema. Kaur lahkub meie seltskonnast järgmisel nädalal, kuna läheb Eestisse tagasi. Me jääme veits hätta, kuna üür ühe inimese kohta tõuseb selle pärast päris kõvasti. Peame vanaisaga rääkima, et äkki saab üürihinda alla ja kui ei saa, siis me peame vist palmi alla magama minema.
Vanaisa on üldse mingi kahtlane vend, täna lendas siia korterisse sisse mingite inimestega, et neile korterit näidata. See koht on praegu müügis ja aeg-ajalt käivad siin inimesed seda vaatamas. Parim on see, et tihtipeale tulevad nad ilma etteteatamiseta. Näiteks täna me kõik alles magasime ja ükskord tuli siia mingi vanaisa käsilane ühe paarikesega, kui mina parasjagu bikiinides mööda tuba ringi vantsisin ja avastasin, et meil on "külalised".

Üks selline lugu on mul ka, et istusin üleeile või millalgi bussipeatuses pingi peal ja kuulasin muusikat. Siis tuli mingi mees minu juurde , kummardus minu poole ja vahtis mulle lihtsalt otsa. Mina mõtlesin, et no jummel küll, mida ta tahab ja võtsin klapid peast. Siis ütleb mees: "Girl, you have something on your mouth. You should wipe it off your face." Selle peale ei osanud ma muud teha ega öelda kui ainult naerda ja selle peale läks see mees ka minema. Nimelt on asi selles, et mul on huule peal ohatis, aga no sellist "soovitust" ma küll poleks osanud oodata.

Ja noh, päikest pole meil IKKA VEEL. Tean, et Eestis on praegu mingi kuumalaine ja ma olen kade. Õnneks järgmine nädal pidi ilus olema.

Side lõpp.

No comments:

Post a Comment