Thursday, July 22, 2010

Täna on siis see päev, kui peame Kiti juurest välja kolima. No pole hullu, leidsime endale couhsurfist ühed kaksikud, kes meid rõõmsasti on nõus enda juurde võtma ja kes siinsamas Pacific Beachil elavad. Nagu nad ütlesid, siis saame nende juures seni olla, kuni neil meist kopp ees on. Käisime Madliga eile õhtul neid ja nende pesa üle vaatamas. Neil on selline mõnus kahekorruseline korter ja meie uueks pesaks on nende teine korrus, kus asub üks tuba. Ja noh, Seaworldi ilutulestikku näeb ka nende rõdult. Kaksikutel oli üks sõber Sid ka külas, kes oli mingi eriti naljakas tüüp. Käisime nendega poes pärast ja nad olid sellised agarad eesti keele õppijad. Sid õppis ära sellised laused nagu "Käi putsi!" ja "Mis mätsid?". Ütlesime, et "Käi putsi" tähendab midagi sellist nagu "Hi!" ja ma olin poes lihtsalt naerukrampides, kui ta mööda poodi naeratades ringi käis ja igale vastutulevale inimesele (ka. töötajatele) sõbralikult "Käi putsi!" ütles. Pärast saime Annamari ja Jussiga ka kokku ja Annamari jäi sellega vist päris rahule, kui Sid küsis talt "Mis mätsid?". No mina jäin esimese eesti keele tunniga väga rahule.

Aga mis puudutab minu personaalseid asju, siis õnn mind siin USA-s väga jälitanud ei ole. Esmalt läks arvuti pekki, siis telefon ja nüüd on mul hambaga mingi jura. Valutab juba mitmendat päeva. Elan valuvaigistite peal, aga loodetavasti saab peagi hambaarsti juurde. Üleeile läksid teised Madli tööandja juurde istumisele, aga mina pidin valutava hambaga "koju" jääma. Rääkisime Kitiga sellest, mida me siin USA-s teha võiks jne ja lõpuks tuli ka muidugi jutuks Mehhiko. Kit arvas, et minust saaks Mehhikos "rockstar Tiina" ja et they are gonna love me, viidates loomulikult mu blondile peale. Õõhhhh, "can't wait".

Eile oli mu esimene tööpäev. Kliente oli õnneks vähe, nii et väga rabistama ei pidanud. Sain 3 dollarit ja 53 senti tippi ka. Selle eest saaks vist isegi ühe burrito. Üldiselt läks vist normaalselt. Homme olen jälle tööl ja siis kohtun oma bossiga ka. Eks see ole siis näha, mis ta mu esimese töötegemise kohta arvab.

1 comment:

  1. Käi putsi!:D oh, kuidas ma sust praegu puudust tunnen!:D

    ReplyDelete